Woodfront ApS handelsbetingelser:
Salgs- og leveringsbetingelser for Woodfront ApS
1. Sælger & ansvarlig (Woodfront ApS)
Strandvejen 333
2930 Klampenborg
CVR-nr. 41292296
2. Forbehold
Vi tager forbehold for tastefejl i vores prislister, samt forbehold for pludselige afgiftsstigninger, force majeure og udsolgte varer. Herudover eventuelt leveringssvigt og forsinkelser.
3. Kontaktinformation
Du er altid velkommen til at skrive til os på info@woodfront.dk eller tlf. 53 54 20 00
4. Priser
Alle vores priser er inklusiv moms og afgifter. Priserne kan ændres med en dags varsel, dog ikke for allerede bekræftede ordrer til levering inden for en aftalt periode.
5. Betaling
Ordren igangsættes når Woodfront ApS har modtaget det fulde fakturabeløb, da varerne er specialproducerede. Samtidig med overførslen tilkendegiver køber hermed, at ordren er endegyldig og i henhold til fremsendte ordrebekræftelse.
Evt. ændringer i ordren er herefter som udgangspunkt ikke muligt.
Betaling skal ske via bankoverførelse til Lunar Bank – husk at påføre fakturanummer:
Lunar Bank
Reg. nr.: 6695
Kontonummer: 1001120537
6. Leveringstid
Efter vi har modtaget din betaling bestræber vi os efter at bekræfte din bestilling inden for 48 timer. Herefter skal du påregne en leveringstid på 5-7 uger. Leveringstiden vil fremgå af den endelige ordrebekræftelse, som vi således vil kommunikere til dig. Omkring ferieperioder, såsom sommerferien, kan der forekomme andre leveringstider.
Leveringen vil foregå med transportør valgt af Woodfront ApS. Leveringsmetoden vælges i samarbejde med kunden.
7. Fragt
På alle ordrer, der leveres, pålægges et fragtgebyr. Fragten beregnes ud fra vægt, størrelse og geografi. Fragtprisen fremgår af ordrebekræftelsen og gælder levering til fortovskant. Såfremt du ønsker produkterne båret ind i din bolig, kan du betale et tillægsgebyr, der ligeledes vil fremgå af ordrebekræftelsen. Alle oplyste fragtpriser gælder kun leveringer i Danmark med undtagelse af Grønland og Færøerne.
Fragtskader skal oplyses inden for 48 timer. Fragtskader dækkes med erstatningsprodukt. Bemærk at Woodfront ApS kun hæfter for fragtskader såfremt der er et kvitteret fragtbrev, der beviser, at produktet er modtaget af en fysisk person samt at der kan fremvises billeddokumentation, der viser, at skaden er sket umiddelbart ved leveringen. Såfremt varen er forsøgt leveret forgæves, debiteres de ekstra fragtomkostninger altid dig som kunde.
8. Kommunikation
Vi bruger din e-mailadresse og dit mobilnummer til at sende dig beskeder og oplysninger via e-mail og sms. Hvis du ikke giver os lov til andet, bruger vi kun din e-mailadresse og dit mobilnummer til henvendelser, der har med dit køb at gøre.
9. Bestilling
Alle produkter fra Woodfront ApS er specialfremstillede i henhold til dine ønsker. Du skal derfor være opmærksom på, at der ikke er returret på produkterne. Når du betaler din ordre, fremgår det klart, at du accepterer, at produkterne ikke kan returneres, da der er tale om specialprodukter skræddersyet efter dine ønsker.
Woodfront gør alt, hvad vi kan, for at vejlede og rådgive. Dette betyder blandt andet at Woodfront ApS gennemgår ordren sammen med dig.
Woodfront gør dog opmærksom på, at ordrebekræftelsen i sidste ende er bindende, og at det er kundens ansvar at sikre, at alt er bestilt korrekt, og at der ikke er fejlbestillinger.
10. Prøver
Inden du bestiller WoodFront-produkter anbefaler vi, at du bestiller vareprøver eller besøger vores showroom for gennemgang.
Vi har alle farveprøver i de kombinationsmuligheder, der findes, liggende på hjemmesiden. Bemærk at der kan forekomme mindre nuanceforskelle når det gælder træprodukter.
11. Montering
Bemærk at alle produkter ikke er omfattet at montage. VVS og el-installation skal udføres af en autoriseret installatør.
Du skal huske at bestille hængsler til lågerne, når du køber dine køkkenskabe. Disse er ikke inkluderet i leverancen.
12. Risikoovergang
Vi påtager os alene risikoen for korrekt og forsvarlig transport frem til den leveringsadresse, vi har fået opgivet af dig. Herefter henstår produkterne for din regning og risiko. Bevisbyrden for at produkterne er gået tabt som følge af hændelig undergang påhviler dig.
13. Garanti & reklamation
På alle produkter ydes der 24 måneders reklamationsret. Reklamationen skal være berettiget, det vil sige at manglen ikke må være opstået i forbindelse med fejlagtig eller forkert brug af produktet. For alle produkter leveret at Woodfront ApS kan købeloven tages i anvendelse. Hvis en reklamation vurderes berettiget og udbedring ikke kan finde sted, skal det defekte produkt sendes retur til Woodfront ApS. Fragten herfor refunderes når produktet sendes retur. Erstatningsprodukt fremsendes herefter fragtfrit inden for normal leveringstid.
Når du ønsker at reklamere et produkt, skal reklamationen indsendes til os pr. brev eller e-mail til info@woodfront.dk med grundig dokumentation og historik.
Det er også muligt at aflevere produktet personligt på ovenstående adresse efter forudgående aftale. Når du returnerer et produkt, bedes du angive ordre- og fakturanummer på pakken, samt vedlægge kopi af ordrebekræftelse og faktura for produktet.
14. Ansvar
Woodfront ApS påtager sig ikke noget ansvar for forsinkelse. Woodfront ApS påtager sig ikke ansvar for bortkomst af produkter i forbindelse med indsendelse/fragt af en reklamation. Woodfront ApS påtager sig ikke ansvar for følgeomkostninger ved forsinkelser, ombytninger, reklamationer og efterleveringer.
15. Afhjælpning
Du kan som forbruger kræve, at vi afhjælper manglen eller leverer et nyt mangelfrit produkt, hvis reklamationen er berettiget, samt at afhjælpning/omlevering ikke medfører urimelige omkostninger for os. Vi kan vælge at tilbyde dig at foretage omlevering, så du får et nyt produkt i stedet for det gamle. Kan vi ikke afhjælpe, og ønsker du ikke omlevering, går handlen tilbage. Når handlen er gået tilbage tilbagebetaler vi dig din købesum. Når vi har gjort os bekendt med din reklamation, kontakter vi dig skriftligt pr. e-mail for at aftale det videre forløb. Woodfront ApS kan ikke gøres ansvarlig for følgeomkostninger ved ombytninger, reklamationer og efterleveringer.
16. Accept
Samtidig med din indbetaling bliver du bedt om at acceptere vores salgs- og leveringsbetingelser.